shape image

خرید پیج

خرید پیج های اینستاگرامی یکی از راه هایی هست که عمدتا افراد انجام میدهند تا سریعتر به بازدهی مورد نظر خود برسند. حال در این مطلب قصد داریم این راه کار را بررسی کنیم که آیا خرید پیج آماده میتواند به کسب و کار شما کمک کند یا خیر. همچنین بررسی میکنیم که انجام این کار چقدر برای شما بازدهی دارد.

خرید پیج

خرید پیج های اینستاگرامی یکی از راه هایی هست که عمدتا افراد انجام میدهند تا سریعتر به بازدهی مورد نظر خود برسند. حال در این مطلب قصد داریم این راه کار را بررسی کنیم که آیا خرید پیج آماده میتواند به کسب و کار شما کمک کند یا خیر. همچنین بررسی میکنیم که انجام این کار چقدر برای شما بازدهی دارد.

 

خرید پیج آماده اینستاگرام

همانطور که در مطلب مربوط به افزایش فالوور توضیح داده شد، غالبا بعضی افراد جهت کسب درآمد، پیج هایی را ایجاد میکنند و با روش هایی آن فالوور های پیج را افزایش میدهند و در نهایت آن پیج را به فروش میرسانند. حال سوال اینجاست، شخصی که آن پیج را خریداری میکند به چه نکاتی باید توجه داشته باشد ؟

اول از همه شمایی که قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید باید مطمئن شوید که موضوع پست های آن پیج متناسب با کسب و کار خودتان باشد. این مسئله را باید در در تصاویر، ویدئو ها، کپشن ها و کامنت ها بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوا آن پیج همراستا با پیج مد نظر خودتان است. درصد کمی از خریداران بدون توجه به این مورد، پیج هایی که تصور میکنند بازدهی بالا دارد را خریداری میکنند و پیج را تغییر موضوعی میدهند و بعد از مدتی مشاهده میکنند که هر روز از تعداد فالوور های آن ها کاسته میشود. این اتفاق طبیعی است. چراکه فالوور های پیج به موضوع قبلی علاقه داشتند و تمایلی به زمینه کاری شما ندارند. البته این ها در حالت خوش بینانه است چراکه ممکن است اساسا آن پیج به روش های غیراخلاقی و یا با فالوور فیک به آن بازدهی رسیده باشد.

در قدم بعدی باید های پیج ها بررسی شود. بطور کلی هر پیجی که در زمینه فروش باشد و به بازدهی بالا رسیده باشد قطعا دایرکت های زیادی در آن خصوص دارد. یعنی فالوور های آن پیج به این زمینه علاقه دارند و قصد خرید هم دارند پس در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر دایرکت داده اند و اگر به اینصورت نبود یعنی این پیج اشکالاتی دارد.

 حال سوال کلی تر این است که اساسا کدام حالت بهتر است ؟ پیج آماده خریداری شود یا پیج جدید ایجاد شود و افزایش فالوور انجام داده شود ؟

 

افزایش فالوور یا خرید پیج

همانطور که میدانید و در مطلب فالوور هم توضیح داده شد، تعداد فالوور در کسب و کار شما تأثیر بسیار زیادی دارد. اما میخواهیم بررسی کنید که پیج آماده با تعداد فالوور بالا خریداری کنیم یا پیج جدید ایجاد کنیم ؟ همونطور که در بالا راجع به مشکلات خرید پیج توضیح داده شد، طبیعتا افزایش فالوور بسیار کارآمد تر هست چراکه شما تمام فالوور های خود را در زمینه کاری خودتان بدست آورده اید ولی مسئله مهم این است که شما برای افزایش فالوور زمان زیادی را باید صرف کنید. یعنی اگر راه کاری باشد که بتوان افزایش فالوور را در زمان کوتاه انجام داد، قطعا از همه نظر این حالت بهتر است. همانطور که در صفحه افزایش فالوور، روش های مختلف برای افزایش فالوور توضیح داده شد، بهترین روش و موثر ترین روش تبلیغات انبوه اینستاگرام است. شاید با خود تصور کنید تبلیغات انبوه هزینه زیادی نیاز دارد اما ما قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که تبلیغات پر بازده را با هزینه کم برای شما امکان پذیر میسازد.

 پس برای اطلاع از این روش، لینک تبلیغات دایرکت انبوه اینستاگرام را مشاهده کنید. اگر نیاز به آموزش بیشتر در مورد نحوه ارسال تبلیغات دارید، صفحه آموزش تبلیغات انبوه در اینستاگرام برای شما قرار داده شده است.

نظرات ( 0 نظر )