shape image
آموزش تغییر فونت در بیو اینستاگرام

آموزش تغییر فونت در بیو اینستاگرام

در اینستاگرام بیو قسمت بسیار مهمی در برخورد اول هر یک از کاربران با صفحه شماست. تغییر فونت در بیو اینستاگرام و استفاده از یک فونت جدید و منحصر به فرد می تواند به زیبایی صفحه آغازین شما کمک بسیاری کند.

اگر به دنبال یادگیری چگونگی تغییر فونت در بیو اینستاگرام هستید به جای درستی آمده اید. شما می توانید فونت های متنوعی را در بیو اینستاگرامتان به کار ببرید و صفحه خود را آن طور که دوست دارید سفارشی سازی کنید. استفاده از فونت های متفاوت از فونت های استاندارد اینستاگرام به شما کمک می کند تا از انبوه کاربران اینستاگرام متمایز شوید و صفحه ای منحصر به فرد داشته باشید. با ما همراه باشیم تا راه و روش تغییر فونت در بیو اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

داشتن و نوشتن یک بیو خوب تکنیک های زیادی را می طلبد که استفاده از یک فونت منحصر به فرد تنها بخش کوچکی از آن است اما می تواند تاثیر زیادی در جذب فالوور برای شما داشته باشد. بهترین بیو آن است که تا حد امکان کوتاه و خلاصه باشد و در عین کوتاه بودن یک معرفی کاملی از شما داشته باشد. اکانت دیگرتان و هم چنین هشتگ های مرتبط با شما نیز باید در بیو جای داشته باشند. برای برک کردن خط ها می توانید از سیمبول ها و اموجی ها نیز استفاده کنید اما توجه کنید که استفاده بیش از حد از ایموجی ها جلوه خوبی نخواهد داشت. برای انتخاب فونت مورد نظر خود باید به نکته ای توجه کنید و آن هم این است که کاراکتر ها و فونت ها برای کاربران به صورت کاراکتر های یونیکد خوانده می شود و تغییر فونت در بیو اینستاگرام ممکن است با انتخاب برخی فونت های خیلی ناشناخته تر بیو شما را برای کاربران ناخوانا به نمایش در بیاورد. بنابراین توصیه می شود فقط قسمت هایی از بیو مانند اسمتان و قسمت های کوچکی از متن زیر آن را به فونتی خاص اختصاص دهید.

برای تغییر فونت در بیو اینستاگرام کار چنان سخت و پیچیده را در پیش ندارید. برای این کار تنها کافی است از بین تمام فونت های قابل استفاده که در فونت جنریتور های اینستاگرام موجود است یکی را انتخاب کنید و در مرحله ی بعدی این بیو خود را با این فونت نوشته و در قسمت بیو پیست کنید.

 Instagram FontsInsta Fonts یا  LingoJam,نمونه هایی از سایت هایی هستند که فونت های سازگار با اینستاگرام را به شما ارائه می دهند. سایت های بسیار دیگری نیز وجود دارند که با جستجو در اینترنت می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. متن خود را در تکست ادیتور هر یک از این سایت ها می نویسید و در بین فونت های آن یکی را انتخاب می کنید. توجه کنید که فونتی را انتخاب کنید که خوانایی بهتری داشته باشد.

در مرحله بعدی به تتظیمات پروفایل خود بروید و نوشته کپی شده با فونت جدید را در قسمت بیو پیست کنید. حال صفحه خود را نگان کنید اگر از طرح جدید صفحه خود خوشتان نیامد خیلی ساده می توانید مراحل گفته شده را دوباره طی کنید و این بار فونت دیگری را برای بیو خود انتخاب کنید.

نظرات ( 0 نظر )