shape image
تریدز برنامه ای کمکی برای دایرکت مسیج اینستاگرام

تریدز برنامه ای کمکی برای دایرکت مسیج اینستاگرام

تریدز برنامه ای است که به تازگی از سوی اینستاگرام منتشر شده است. این برنامه به مدیریت دایرکت مسیج اینستاگرام شما کمک می کند.

فیس بوک تریدز را از اینستاگرام منتشر کرد. در طی سال های قبل برنامه های متعددی منتشر و ویژگی های متنوعی در خصوص ارتباط با مردم در اینستاگرام به صورت تصویری و ویدیویی تعبیه شد. ویژگی هایی که بیشتر به بخش دایرکت مسیج اینستاگرام و استوری مربوط می شد. قابلیت های مثل چت های گروهی، ویدیو چت های چند نفره، ارسال لایو در دایرکت اینستاگرام، لایو اینستاگرام و ... همه ویژگی هایی بودند که برای ارتباط بیشتر و بهتر کاربران با یک دیگر در این شبکه اجتماعی در نظر گرفته شده بود.

تریدز برنامه جدید اینستاگرام راهی جدید برای ارتباط با دوستان صمیمی تر باز کرده است. این برنامه به نوعی قصد دارد جای دایرکت مسیج را برای گروه دوستان نزدیک بگیرد. با تریدز می توانید از حال و اوضاع یکدیگر در قالب عکس و فیلم و ویدیو و انتشار Status (در دایرکت مسیج اینستاگرام نبود) خود با خبر شوید.

البته بهتر است بدانید که تریدز یک برنامه مستقل است که با سرعت، امنیت و هوش مصنوعی نگهداری ارتباطات شما طراحی شده است. شما می توانید تمامی ویدیو و عکس ها و تمام استوری های خود را با حلقه دوستان صمیمی خود به اشتراک بگذارید و می توانید اجازه این که چه کسی به تریدز شما دسترسی داشته باشد را صادر کنید و تجربه خود از محیط اطراف را وارد برنامه کنید.

دایرکت مسیج اینستاگرام فقط برای دوستان نزدیکتان

سال گذشته که Close Friend در اینستاگرام معرفی شد، شما قادر بودید لحظات و خاطرات خود را فقط با گروهی از دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید. الان با انتشار تریدز شما می توانید برای آن دسته از دوستانتان اینباکس مسیج درست کنید و نوتیفیکیشن های فقط مربوط به آن ها را دریافت کنید و ارتباط قوی تری را با دوستان نزدیکتان برقرار کنید.

Status فیس بوک در تریدز

ویژگی استاتوس در فیس بوک را که به یاد دارید. در این برنامه چیزی شیبه به این در نظر گرفته شده است برای زمان هایی که شما وقت ارتباط کامل مثل تماس و یا ارسال عکس و فیلم را ندارید می توانید از گزینه هایی مثل (? Studying), create your own (? Procrastinating), or turn on Auto Status  (? On the move) استفاده کنید. تنها دوستان نزدیک شما قادر خواهند بود این قسمت را ببینند. حتی در این قسمت هم می توانید مشخص کنید که دقیقا چه کسانی قادر به دیدن استاتوس شما باشند.

دایرکت مسیج اینستاگرام به قوت خود باقی است

تریدز یک برنامه هوم جدید و اختصاصی را برای مکالمات شما در اختیارتان قرار می دهد. چت های شما و دوستان نزدیکتان که در Close Friend هستند هم در اینباکس دایرکت مسیج اینستاگرام و هم در اینباکس تریدز به نمایش در می آید و دایرکت همچنان به قوت خود باقی است.

برنامه های کمکی نظیر تریدز و یا فیس بوک مسنجر فقط برای کمک کردن به شما و دستیاری کارهایتان ریلیز شده اند و اجباری به استفاده از آن ها نیست. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا در مدیریت صفحه اینستاگرام خود احاطه بیشتری خصوصا در بحث دایرکت مسیج داشته باشید.

نظرات ( 0 نظر )