shape image
انواع روش های افزایش بازدهی اینستاگرام

انواع روش های افزایش بازدهی اینستاگرام

مهمترین روش برای دیده شدن در اینستاگرام افزایش بازخورد اینستاگرام شماست به معنی افزایش تعامل کاربران در پیج شما می باشد و روش های متعددی برای رسیدن به این مهم وجود دارد

روش های افزایش بازدهی اینستاگرام


این روزها اینستاگرام یکی از بزرگترین رسانه های دنیاست و در  کشور ما یکی از بزرگترین بازارها برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها محسوب می شود و فعالیت نکردن در این بازار بزرگ باعث میشه از رقبا و همکاران عقب بمانید ، البته فعالیت در این بازار هم علم و تجربه خودش رو لازم داره و به این خاطر ما همراه شما هستیم.
همانطور که اطلاع دارید با داشتن یه پیج در اینستاگرام می توانید محصولات خودتون رو داخل پیج قرار بدید یا اینکه خدمات خودتون رو معرفی کنید ، به همین خاطر همه دوست دارن تعداد فالوور زیادی داشته باشند و با افزایش فالوور اینستاگرام تعداد افرادی که از پیج آنها بازدید میکنن رو بالاتر ببرند و به افراد بیشتری نشان بدهند، اما آیا افزایش فالوورهای پیج شما باعث میشه شما بیشتر دیده بشید ؟
جواب خیر هست! پیج های بزرگ زیادی هستند که با اینکه فالوور زیادی دارند اما بازدهی بالایی ندارند پس بهترین راه برای نمایش بیشتر خودتون در اینستاگرام افزایش بازدهی اینستاگرام می باشد .
افزایش بازدهی اینستاگرام یعنی چی ؟ چجوری میشه بهش رسید ؟
افزایش بازدهی اینستاگرام یعنی افزایش تعامل کارابران روی پیج شما یعنی اینکه فعالیت روی پیج شما زیاد باشه به صورتی که هم  فالوورها و هم  افراد دیگه ای که پیج شمارو می بینند  پست شما را لایک کنند ، نظر بگذارند از صفحه اصلی پیج شما دیدن کنند برای شما دایرکت بفرستند و در دایرکت و یا زیر پست با شما تبادل گفتگو داشته باشند ، این امر باعث میشه اینستاگرام پیج شما رو پیج بهتری به حساب بیاره و به افراد بیشتری پیج شما در نتیجه خدمات یا محصولات شما را نمایش بده!
حالا چطوری به افزایش بازدهی اینستاگرام برسیم ؟ با استفاده از تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات انبوه ایسنتاگرام این امر میسر خواهد شد.


تبلیغات اینستاگرام برای افزایش بازدهی اینستاگرام

تبلیغات متنوع و متفاوتی در اینستاگرام برای افزایش بازدهی اینستاگرام و افزایش فالوور یا همان جذب فالوور اینستاگرام همچنین افزایش لایک و کامنت و یا افزایش ویو استوری  انجام می شه مثلا تبلیغات خود کمپانی اینستاگرام یا تبلیغاتی که توسط پیج های بزرگتر و سلبریتی های اینستاگرام و بلاگر ها همان نویسنده های قوی و پر بازدید اینستاگرام انجام میشه و یا استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام و حتی خرید لایک ، خرید کامنت و خرید ویو برای پست های اینستاگرام که تصمیم داریم یکی یکی به شما شرح بدیم و معایب و مزایای آن ها را بررسی کنیم.
یادتان باشد مهم ترین نکته برای افزایش بازخورد اینستاگرام با تبلیغات اینستاگرام این است که بررسی نمایید که هزینه آن با بودجه شما سازگار باشد و اینکه بازدهی و بازخورد را نیز در نظر داشته باشید:


1- تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام :

اپلیکیشن اینستاگرام در حدود 10 سال پیش برای اولین بار عرضه شد و تا امروز تغییرات گسترده و جذابی به خود دیده است ،  این اپلیکیشن برای افزایش درآمد خود اسپانسرینگ پذیرفته و تبلیغات شخصی را نیز در میان پست ها و یا در اکسپلور نمایش می دهد و درآمدزایی می کند.
قطعا با اختیاراتی که مجموعه اینستاگرام داراست تبلیغات را خیلی خوب به نمایش گذاشته و درآمد فوق العاده ای کسب می کند ، اما مسئله ی اول این است که در کشور ما و در شرایط تحریم رزرو چنین تبلیغاتی مقدور نیست و البته در صورت ممکن بودن نیز قطعه هزینه های دلاری و بسیار بالا خواهد داشت.

 


2- تبلیغات اینفلوئنسری یا همان سلبریتی ها و بلاگرهای قوی در اینستاگرام

تبلیغاتی که در نگاه اول بسیار خوب به نظر می رسد ، شخص مورد نظر که پیج اینستاگرام قوی ای دارد شما را در پیج خود و معرفی و هزینه ای بابت آن دریافت می کند ، سیلی از فالوور به سمت شما سرازیر می شود و پیج شما را دنبال می کند اما نکته اینجاست که چه کسانی از داخل پیج اینفلوئنسر یا سلبریتی مورد نظر به پیج شما آمده اند ؟ آیا قشر مناسبی هستند ؟ آیا رده سنی مناسبی برای محصولات و خدمات شما دارند ؟ آیا در آینده به پست های شما علاقه مند هستند و باعث افزایش  بازخورد اینستاگرام شما می شوند ؟  در کنار تمامی این موارد لازم به ذکر است که قیمت های خود برای تبلیغ را چنان افزایش داده اند که شاید تا یک ماه و یا مدت ها بعد از انجام تبلیغ نیز هزینه شما باز نگردد!


3- افزایش فالوور با استفاده از ربات افزایش فالوور

یکی از ضعیف ترین و قدیمی ترین راه های افزایش فالوور همان افزایش فالوور با استفاده از ربات افزایش فالوور می باشد ، ربات هایی که وارد پیج شما می شوند با فالو و فالو بک گرفتن و بعد از مدتی آنفالو کردن  اقدام به افزایش فالوور های شما انجام می دهند ! متاسفانه بعد از فعالیت قوی کمیته ضد ربات اینستاگرام این پیج هایی که از ربات استفاده می کنند بلافاصله تذکر دریافت می کنند، بلاک می شوند و در نهایت این داستان به حذف پیج یا دیسیبل شدن می انجامد!
یادآور می شویم فالوورهای جذب شده نیز چندان علاقه ای به پیج شما نشان نخواهند داد و باعث کاهش بازخورد نیز می شوند !

 

4- خرید لایک ، خرید کامنت و خرید ویو پست و ویو استوری

سیستم هایی که با استفاده از اکانت های فیک و معمولا خارجی خود برای پست مورد نظر شما لایک ، کامنت و ویو انجام می دهند. پس از سفارش اگر شانس بیاورید و پول شما را نخورند و فعالیت مورد نظر را انجام دهند ، باز هم از طرف اینستاگرام مورد تایید نیست و ارزشی به پیج شما داده نمی شود.
یعنی اینستاگرام وقتی شخصی شما را دنبال نکرده باشد و از هیچ روش طبیعی پست شما و پیج شما را ندیده باشد و تنها با استفاده از یک لینک به لایک کردن و کامنت گذاشتن برای شما اقدام کند ، قطعاً تاثیر معکوس خواهد داشت و به مرور بازده پیج شما را کاهش می دهد!

 

5- روش معرفی از طریق دایرکت ارسال دایرکت انبوه

جدیدترین شیوه و ایده ی تبلیغات در اینستاگرام ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام می باشد. یعنی ارسال دایرکت به تعداد بالا به افرادی که به کسب و کار شما علاقه دارند!
به جرأت می توان گفت قوی ترین و سالم ترین روش تبلیغات در اینستاگرام ، ارسال دایرکت می باشد یعنی شما پیج خود ، خدمات یا محصولات خود را برای افرادی که به زمینه فعالیت شما علاقه دارند دایرکت کنید و این افراد به علاقه ی خود و به دلخواه به پیج شما روی آورده و با پیگیری پست های شما باعث افزایش بازخورد پیج شما می شوند.
از لحاظ هزینه نیز متناسب با بودجه شما خواهد بود چرا که می توانید روزانه پیج خود را به هزار یا چند هزار نفر معرفی نمایید و تعداد دایرکت ارسالی به انتخاب شما می باشد و می توانید بر اساس بودجه خود آن را انتخاب نمایید

نظرات ( 0 نظر )