shape image
4 مورد از فواید زمانبندی کردن پست های اینستاگرام

4 مورد از فواید زمانبندی کردن پست های اینستاگرام

زمانبندی پست های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا در زمان خود به خوبی صرفه جویی کنید و مدیریت بهتری روی پیج خود داشته باشید.

ممکن است صفحات مختلفی را در شاخه های مختلفی از دیجیتال مارکتینگ مدیریت کنید. یا حتی اگر فقط صفحه بیزنس خود را مدیریت می کنید زمانبندی کردن پست های اینستاگرام تکنیکی است که حتما باید در اداره این صفحات رعایت کنید. زمانبندی کردن پست های اینستاگرام فواید گوناگونی از صرف جویی در وقت و هزینه گرفته تا افزایش فالوور و زمینه سازی توسعه برند و ... را به دنبال دارد.

فواید زمانبندی کردن پست های اینستاگرام

1- ذخیره زمان گرانبهایتان

به جای اینکه هر روز برای گذاشتن هر پست وقت بگذارید و بعد از هر پست به فکر پست بعدی باشید با زمانبندی کردن پست های خود می توانید زمان زیادی را ذخیره کنید.

به جای صرف وقت هر روزه، مقداری وقت در شروع هفته برای خود در نظر بگیرید و پست ها و کپشن های متنوع برای پست های در طول هفته تان انتخاب کنید. زمان هایی را انتخاب کنید که بیشترین بازدید را از سوی مخاطبانتان بگیرید. زمان ها را به برنامه اسکجلر خود بدهید و با خیال راحت مطمئن باشید که در زمان مناسب پست مناسب ارسال می شود.

2- از رفت و آمد بین صفحات مختلف و اکانت های متنوع پرهیز کنید.

برای ارسال پست های مختلف باید در زمینه های مختلف عکس ها و مطالب متنوعی را بررسی کرد و شما مجبورید برای هر پست ساعت های زیادی را بین صفحات مختلف سوئیچ کنید.

اما اگر یک بار در اول هفته یک زمان کلی را به این کار اختصاص دهید دیگر نگرانی از بابت تامین محتوای پست هایتان نخواهید داشت و به راحتی و در کمال آرامش کامل ترین پست و بهترین محتوا را در اختیار فالوورهای خود قرار می دهید.

3- فالوور های بیشتری را جذب کنید

هر باری که در اینستاگرام پست می کنید برند خود را بیشتر به معرض نمایش عموم می گذارید. این نمایش هم برای فالوورهایتان است و هم برای افراد جدیدی که ممکن است وارد صفحه شما بشوند. در قدمی جلوتر از پیدا کردن شما با هشتگ هایتان ممکن است حتی پست های شما به اکسپلور رود و توسط مردم زیادی مشاهده شود.

زمانبندی کردن پست های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بهترین زمان های حضور مخاطبانتان را شناسایی کنید و در این زمان ها حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید هم بتوانید پست هایتان را قرار دهید. این گونه پست گذاشتن در زمان مقرر و پر بازدید باعث پیشرفت صفحه شما و افزایش فالوور های اینستاگرامتان می شود.

4- افزایش Engagement صفحه شما

نظر مردم را فراموش نکنید. در زمینه ای فعالیت کنید که مردم دوست دارند در آن زمینه شما را ببینند. یکی از ساده ترین و کاربردی ترین روش هایی که افزایش لایک اینستاگرام شما را به دنبال دارد گذاشتن پست در زمانی است که مخاطب شما آنلاین باشد. برای بدست آوردن این که بدانید مخاطبان شما چه زمانی بیشترین بازدهی را دارند ابزار های متریک و آنالیزی زیادی وجود دارد. اما برخی برنامه های پست گذاری زمان بندی شده با آنالیز پست های قبلی تان این زمان ها را برای شما به نمایش در می آورند.

با رعایت زمانبندی مناسب در پست گذاری اینستاگرام و تولید محتوای مناسب و کاربردی می توانید به بالاترین سطح تعامل در اینستاگرام برسید. افزایش تعامل یا همان Engagement در ادامه افزایش لایک و کامنت را به دنبال دارد که نهایتا منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام شما می شود.

نظرات ( 0 نظر )