shape image
روش کاملا تضمینی برای رشد پیج اینستاگرام

روش کاملا تضمینی برای رشد پیج اینستاگرام

درباره افزایش بازخورد پیج اینستاگرام و رشد پیج در بسیاری از مقاله های ایرانی و خارجی به نکاتی درباره خصوصی (private) یا عمومی (public) بودن پیج و همچنین بیزنسی یا تجاری بودن پیج اشاره شده است.

 

 احتمالا از این‌ تیتر ها و متن ها به وفور در اینستاگرام دیدی، که خیلی شیرین و میخ کوب کننده هستند، شایدم بدونی که این مطالب هیچ پشتوانه علمی ندارن و تنها پشتوانشون مقاله های انگلیسی هست!!! کار این افراد اینحوریه که مطالب رو ترجمه میکنن و بعد بدون مطالعه و تحقیق و به‌خورد ملت میدن! ‌یا بدتر از اون خیلی ها کپی میکنن از مطالب بقیه همکاراشون و به بهترین شکل‌ ممکن ارئه میدن☢?

?️ هدف ما این است که  آگاهی شما رو بالا ببریم تا هر دروغی رو باور نکنید و بهترین روش ها را انتخاب کنید .

 

درباره افزایش بازخورد پیج اینستاگرام و رشد پیج در بسیاری از مقاله های ایرانی و خارجی به نکاتی درباره خصوصی (private) یا عمومی (public) بودن پیج و همچنین بیزنسی یا تجاری بودن پیج اشاره شده است. اما آیا این موارد تاثیری بر رشد پیج اینستاگرام و افزایش بازخورد پیج دارد ؟

هیچکدام از روش های بیزینسی بودن پیج یا پابلیک بودن یا پرایوت بودن پیج تاثیر قاطعی در رشد پیج شما نخواهد داشت . بسیاری از پیج های اینستاگرام بدون اینکه به حالت بیزینس رفته باشند ، فعالیت بسیار خوبی دارند ، بازخورد روی این پیج ها بالاست و تعامل بسیار بالایی در اینستاگرام دارند. پس بیزینس بودن یا تبدیل پیج به پیج بیزینس اینستاگرام باعث رشد شما نخواهد شد!

بهترین روش برای افزایش بازخورد پیج اینستاگرام افزایش تعامل روی آن می باشد ، یعنی بازدید از پیج و پست های شما بیشتر شود ، لایک و نظرات زیر هر پست بیشتر شود که این نیز نیاز به محتوای بسیار عالی به همراه معرفی و تبلیغ پیج مورد نظر دارد.


 تولید محتوای بسیار جذاب نسبت به فعالیتی که دارید و تبلیغ آن باعث می شود بازدید پیج شما را بالا رفته و پیج شما رشد داشته باشد. همانطور که قبلا نیز توصیه کردیم یکی از بهترین روش های تبلیغ پیج ارسال توضیحاتی درباره فعالیت خود به فالورهایی است که به فعالیت و کسب و کار شما علاقه مند هستند در دایرکت آن ها می باشد . با ارسال دایرکت و توضیحات کسب و کار خود بازدید از پیج خود را بالا ببرید ، بازدید پست های خود را افزایش دهید و درنتیجه باعث افزایش بازخورد و رشد پیج اینستاگرام خود شوید. 

نظرات ( 0 نظر )