shape image

دایرکت

سایت اینستاگرامین به عنوان معتبرترین سایت در زمینه تبلیغات انبود در اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما بتوانید به سادگی تبلیغات خود را از طریق دایرکت به دست متقاضیان برسانید.

دایرکت یکی از قابلیت های اینستاگرام است که شما میتوانید به سادگی از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با روش جدیدی از تبلیغات پر بازده آشنا کنیم.

تبلیغات و افزاییش مشتری

امروزه شما کمتر کسی را پیدا میکنید که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده نکند. این اتفاق به این معنی است که اینستاگرام برای تبلیغات فضای بسیار مناسبی است. در چندین سال قبل شاید بسیاری از کسب و کار ها به تبلیغات پیامکی توجه زیادی داشتند. در واقع اینگونه تصور میشد که تبلیغات پیامکی روش ارزان و پر بازده برای تبلیغات محسوب میشود. اما چرا این ذهنیت ایجاد شده بود؟

یکی از دلایلی که باعث میشد این تصور ایجاد شود این بود که اکثر مردم جامعه از گوشی موبایل استفاده میکنند. یعنی اگر کسب و کار ها بتوانند تبلیغاتشان را از طریق گوشی موبایل به دست متقاضی ها برسانند به مشتریان بیشتری دست پیدا میکنند. این موضوع کاملا درست است. حال با خود فکر کنید آیا در حال حاضر هم روش تبلیغات پیامکی میتواند به اندازه چندین سال گذشته بازدهی داشته باشد؟ اگر کمی دقت کنیم متوجه میشوید که اکنون عموم مردم تبلیغات از طریق پیامک را نمیپسندند و حتی بعضا پیامک های تبلیغاتی را مسدود میکنند. پس قطعا جواب سوال منفی است.

تبلیغات دایرکت اینستاگرام

این نکته بسیار مهم هست که نیاز مردم به تبلیغات یک نیاز همیشگی است تا بتوانند با کالاهای بهتر و بیشتر آشنا شوند. از طرفی اکنون نه تنها استفاده مردم از تلفن همراه کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است. پس این سوال پیش می آید که با توجه منسوخ شدن تبلیغات پیامکی چه روش جایگزینی میتوان استفاده کرد ؟ کسب و کارها چگونه میتوانند تبلیغات خود به گوشی موبایل مشتری ها برسانند؟ بله درست حدس زدید. دایرکت اینستاگرام.

دایرکت اینستاگرام بهترین روش جایگزین است. شما اگر کسب و کاری دارید میتوانید تبلیغاتتان را از طریق دایرکت در اینستاگرام به دست مشتری ها برسانید. این موضوع را هرگز فراموش نکنید که امروزه افراد مختلف در سنین مختلف، مدت زیادی از زمان خود را در طول روز در اپلیکیشن اینستاگرام صرف میکنند. پس با انتخاب این روش تبلیغ میتوانید به بازدهی زیادی از تبلیغاتتان دست پیدا کنید. حال ممکن است سوال دیگری ذهنتان را آشفته کند. و آن اینکه چگونه میتوان یک متن تبلیغ را از طریق اینستاگرام برای چندین هزار نفر در دایرکت ارسال کرد؟ با ما همراه باشید.

تبلیغات انبود دایرکت اینستاگرام

اکنون بطور دقیق نحوه استفاده از روش جذاب تبلیغات در دایرکت اینستاگرام را شرح خواهیم داد. سایت اینستاگرامین به عنوان معتبرترین سایت در زمینه تبلیغات انبود در اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما بتوانید به سادگی تبلیغات خود را از طریق دایرکت به دست متقاضیان برسانید. شما کافی است در این سایت ثبت نام کنیم و متناسب با بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید یکی از بسته های ارسال دایرکت را انتخاب کنید و به وسیله ابزاری که برای شما ایجاد شده تبلیغات را ارسال کنید. شاید هنوز مراحل انجام کار برای شما مبهم باشد و ندانید چگونه باید از ابزار اینستاگرامین برای ارسال تبلیغات انبوه استفاده کنید. اصلا جای نگرانی نیست. ما برای شما یک آموزش تصویری آماده کرده ایم. شما میتوانید با مشاهده این آموزش نحوه کار با اینستاگرامین را یاد بگیرید و به راحتی از آن استفاده کنید. در زیر لینک هایی که شما برای این کار نیاز دارید را قرار میدهیم:

اگر نیاز به آموزش بیشتر در مورد نحوه ارسال تبلیغات دارید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش تبلیغات انبوه در اینستاگرام

 

اگر هنوز در اینستاگرامین حساب کاربری ایجاد نکرده اید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در اینستاگرامین

 

اگر قبلا در اینستاگرامین حساب کاربری ساخته اید و میخواهید همین الان اقدام به ارسال تبلیغات کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد حساب کاربری خود شوید:

ورود به حساب کاربری

 

اگر میخواهید از تعرفه های ارسال دایرکت مطلع شوید و یا یک بسته ارسال دایرکت انبوه را خریداری کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید بسته ارسال تبلیغات

 

اگر برای انجام تبلیغات سوالاتی دارید و یا نیاز دارید که اطلاعات بیشتری بدست آورید، میتوانید از پشتیبانی سوالات خود را بپرسید. جهت ارتباط با واحد پشتیبانی روی لینک زیر کلیک کنید.

پشتیبانی تبلیغات انبوه اینستاگرام

نظرات ( 0 نظر )