shape image

افزایش فالوور

بهترین روش افزایش فالوو، استفاده از تبلیغات است. اما شاید با خود فکر کنید که تبلیغات بسیار هزینه بر است. اما وبسایت اینستاگرامین با روش جدیدی که ارائه داده است هم هزینه تبلیغات را به شدت کاهش میدهد و بازدهی تبلیغات را افزایش میدهد.

افزایش فالوور

مدیران پیج های اینستاگرام همواره در تلاش هستند تا برای فالوور های خود پست ها را به گونه ای تولید کنند که نرخ بازدید و لایک را بالا ببرند. در واقع همیشه هدف پیج ها افزایش فالوور پیج هست. اساساً بهترین روش برای افزایش فالوور این است که شما فقط برای پیج خود پست های جذاب تولید کنید. این پست ها اگر جذابیت لازم را داشته باشد توسط فالوور ها چندین مرتبه دیده میشوند و همچنین به اشتراک گذاشته میشوند. همین موضوع باعث میشود پست های شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود. بنابراین کاربرانی که عضو پیج شما نیستند هم پست های شما را میبینند و تعدادی از آنها نیز پیج شما را فالوو میکنند. به این ترتیب پروسه افزایش فالوور کاملا طبیعی و با کیفیت عالی انجام میشود.

روش سریع افزایش فالوور پیج اینستاگرام

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که استفاده از این روش برای افزایش فالوور ممکن است کمی زمان برباشد. همین موضوع باعث میشود که اکثر ادمین های پیج ها سراغ روش های سریعتر میروند تا در زمان کمتر به فالوور های بیشتر دست پیدا کنند. همانطور که میدانید روش های مختلفی برای اینکار وجود دارد نظیر استفاده از ربات های نرم افزاری برای جذب فالوور، فالوور فیک، بازدید های فیک، تبلیغات در پیج های دیگر، تبادل با پیج های دیگر وغیره. از میان روش های ذکر شده، تنها روش تبلیغات است که کارایی خوبی دارد و روش های دیگر هر یک معایبی دارند که در ادامه به شما توضیح داده خواهد شد.

افزایش فالوور به روش نامناسب

افزایش فالوور، افزایش لایک و افزایش بازدید که بصورت فیک ایجاد میشود تنها جنبه ظاهری دارد و هیچ تأثیر مستقیمی در افزایش بازدهی پیج شما ندارد. کسانی که از این روش استفاده میکنند چند هدف ممکن است داشته باشند:

  • یک دسته از ادمین ها پس از انتشار هر پست، تعدادی بازدید فیک برای آن پست ایجاد میکنند تا آن پسن در زمان کوتاهی تعداد زیادی بازدید داشته باشد و این موضوع باعث شود آن پست در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود. این روش خالی از ریسک نیست زیاد ممکن است از طرف شرکت اینستاگرام با تحدیداتی روبرو شود.
  • دسته دوم از ادمین ها، ممکن است پیج خود را تازه راه اندازی کرده باشند و برای اینکه حفظ ظاهر تعدادی فالوور فیک تهیه کنند که صرفا جنبه ظاهری داشته باشد تا پس از گذشت زمان افزایش فالوور طبیعی اتفاق بیفتد. این روش هم خیلی نمیتواند حفظ ظاهر کند زیرا در حال حاضر همه کاربران اینستاگرام به این موضوع مسلط هستند و با مقایسه تعداد فالوور ها و تعداد لایک و کامنت ها به این موضوع پی میبرند که این پیج معتبر نیست.
  • دسته سوم از ادیمن ها نیز ممکن است هدف کلاهبرداری داشته باشند. این دسته افزاد قصد دارند ابتدا فالوور های پیج را بصورت فیک افزایش دهند و سپس این پیج غیر واقعی را به فروش برسانند

همچنین افرادی دیگر با ایده ها و اهداف مختلف دیگر نیز میتوانند سراغ این روش ها بیایند که دیگر نیاز به تشریح ندارد.

 

روش سریع افزایش فالوور ولی نامطلوب

در ابتدای ورود اینستاگرام به ایران و همه گیر شده آن، معمولا ادمین های پیج ها به اینصورت افزایش فالوور ایجاد میکردند که با پیج خود تعداد زیادی را فالوو میکردند و منتظر میماندند تا آن افراد نیز پیج آنها را فالوو کنند (اصلاحا فالو بک دهند)؛ سپس پس از مدتی آن افرادی که فالوو بک دادند را آنفالو میکردند تا تنها در لیست فالوور ها بمانند و تعداد فالووینگ های پیج زیاد نشود. پس از مرسوم شدن این روش عده ای از برنامه نویسان اقدام به تولید ربات های نرم افزاری کردند که دقیقا همین پروسه را بصورت اتوماتیک انجام دهد. شاید در آن روز های این روش به عنوان بهترین روش شناخته میشد ولی رفته رفته با هوشمند شدن اینستاگرام این روش هم منسوخ شد و دیگر ربات ها به سختی میتوانند از فیلتر اینستاگرام عبور کنند و استفاده از این روش با تحدیدات بسیار جدی ای روبرو خواهد شد. از طرفی این روش هم نمیتواند فالوور هایی را به پیج شما اضافه کند که مطمئن باشید به پیج شما علاقه مند هستند. ولی روش بهتر این است که از طریق دایرکت افراد را به پیج خود دعوت کنید.

 

بهترین روش سریع افزایش فالوور

همانطور که در بالا گفته شد بهترین روش افزایش فالوو، استفاده از تبلیغات است. اما شاید با خود فکر کنید که تبلیغات بسیار هزینه بر است. اما وبسایت اینستاگرامین با روش جدیدی که ارائه داده است هم هزینه تبلیغات را به شدت کاهش میدهد و بازدهی تبلیغات را افزایش میدهد. در واقع سایت اینستاگرامین تبلیغات شما را بصورت هدفمند انجام میدهد. این روش افزایش فالوور از طریق دایرکت انبود نام دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالب قبلی سایت ما را بخوانید تا از اهمیت بالای این روش مطلع شوید. اما اگر قصد یادگیری نحوه استفاده از این روش را دارید میتوانید روی لینک آموزش تبلیغات انبوه در اینستاگرام کلیک کنید.

نظرات ( 0 نظر )